Met hybride evenementen komt online en live bij elkaar. Op korte termijn the best of both worlds. Bij een hybride evenement komen live bezoekers op locatie en wordt het programma tevens gelijktijdig online aangeboden. Een hybride evenement biedt meer kansen voor sponsoring en exposure. Daarnaast wordt het bereik vergroot en wordt de deelnemer meer flexibiliteit geboden. Belangrijk hierbij is dat iedere deelnemer altijd het gevoel wil hebben om op de eerste rij te zitten. Het online en live programma komt samen door interactieve tools zoals polls of een chatfunctie.
Een beurs in combinatie met een inhoudelijk programma is in de huidige tijd aan te passen op diverse vlakken. 1931 kan voldoende ruimte faciliteren, zodat het aantal m² beursvloer gelijk blijft. Met een goede planning en een slimme routing wordt zowel de standhouder als de bezoeker verrast. Naast een slimme beursplattegrond, een effectief programma en een correct communicatieplan voor de standhouders om de bezoeker te bereiken, wordt te allen tijde de standhouder en de bezoeker bediend. Online mogelijkheden zijn sponsored sessie of een 1-op-1 meeting. Door middel van tijdsloten is er de mogelijkheid om meer bezoekers toe te laten tot de beurs.