Jaarreferentie Mikrocentrum 

Evenement Jaarreferentie Mikrocentrum
Locatie 1931 Congrescentrum Brabanthallen
Datum Trouwe opdrachtgever van Libéma en 1931 met 3 jaarlijks terugkerende evenementen 
Organisator Mikrocentrum
Aantal bezoekers 480 tot 900
Soort evenement Vakbeurs met congres 
Doel evenement Mikrocentrum organiseert cursussen, vakbeurzen, thema- en netwerkbijeenkomsten in diverse vakgebieden. Daarbij ondersteunen zij bij het vergroten van kennis, het verbreden van netwerken en bedrijfsprocessen, het presenteren van bedrijven en het versterken van concurrentieposities.

 

“Een groot pluspunt is de combinatie die met Brabanthallen gemaakt kan worden”


Omschrijving: Mikrocentrum
Mikrocentrum is gespecialiseerd in technische opleidingen, themadagen, vakbeurzen en faciliteert het High Tech Platform. Mikrocentrum beschikt over een groot relatienetwerk in de industrie, bij de (semi)overheid en bij kennis- en onderwijsinstellingen. Jaarlijks nemen 25.000 personen deel aan de activiteiten van Mikrocentrum. In 2015 heeft Mikrocentrum diverse beurzen en bijeenkomsten georganiseerd bij 1931 Congrescentrum Brabanthallen.

De locatie: 1931 Congrescentrum Brabanthallen
Mikrocentrum heeft drie jaarlijks terugkerende evenementen bij 1931 en kijkt dan ook tevreden terug op het afgelopen jaar: “In de oude locatie waren wij uit ons jasje gegroeid, dus we zochten een nieuwe locatie waar de beursvloer en congreszalen in elkaar overgingen. Hierbij is 1931 zeer geschikt. Daarnaast is de uitstraling van de locatie een pluspunt, maar ook de combinatie die met Brabanthallen gemaakt kan worden. Mocht je congres of beurs groeien, dan kun je op dezelfde plek blijven met het evenement en heeft 1931 de mogelijkheid om Brabanthallen te betrekken bij het evenement. Het is een overzichtelijke locatie met een prettige sfeer. Door bezoekers werd ook de parkeergelegenheid als erg prettig ervaren.”

Resultaat: Prettige samenwerking met 1931
​Mikrocentrum beoordeelt de locatie en het laatst georganiseerde evenement beide met een 8. “De service en heldere communicatie in het voortraject en op de dag zelf hebben wij als prettig ervaren. De goede communicatie vertaalt zich in het feit dat wanneer er tijdens de dag vragen, verwarring of verzoeken zijn, deze direct goed opgepakt worden en voor een volgende keer direct een oplossing wordt geboden. Er blijven uiteraard altijd verbeterpunten en 1931 blijft hier graag over in gesprek, om de service en diensten te blijven verbeteren. Voor de komende jaren staan onze evenementen alweer gepland! Ook voor nieuwe evenementen zal 1931 zeker worden meegenomen in de overweging.”